Szeretné növelni marketingtevékenységének hatékonyságát, de nincs még ügyfélérték menedzsment stratégiája? Szeretné ügyfeleit személyre szabott ajánlatokkal célozni, ezáltal javítani az értékesítési konverziót, növelni az ügyféllojalitást? Szeretné a maximális értéket kihozni az ügyfeleiről, vásárlóiról gyűjtött adatokból?
A digitális szolgáltatások térhódítása közepette ma már stratégiai fontosságú a közvetlen ügyfélkapcsolat és az ügyfelekről gyűjtött adatokra épülő 121 marketing tevékenység. Megfelelő ügyfélérték menedzsment stratégia alkalmazásával egyszerre növelheti értékesítési teljesítményét és fokozhatja az ügyfelei számára nyújtott élményt. Komplex megközelítésünkkel a szervezet működésébe integrálható megoldást nyújtunk.
bővebben- Javaslatot teszünk a mérési pontok kialakításához.
- Ügyfeleink saját adatainak elemzésével kialakítjuk azokat a szegmenseket és életciklusmodelleket, amelyekre 121 marketingtevékenységét alapozhatja.
- Meghatározzuk az egyes szegmensek igényeihez illeszkedő legjobb, ún. “next best offer” ajánlatokat.
- Prediktív modellalkotás segítségével támogatást nyújtunk churn-megelőző, cross-sell és up-sell stratégia kialakításában.
- Tanácsadást nyújtunk marketingautomatizációs rendszer bevezetéséhez.
- Pilot kampányok tervezésével és kiértékelésével tesztelhetjük az ajánlat, ár, csatorna sikerességét.