Új termék vagy szolgáltatás bevezetésében gondolkodik? Bővítené vagy újragondolná meglévő portfólióját? Tudni szeretné, hogy melyik ötletből lehet nagyobb piaci siker? Rendelkezik koncepcióval, de az túl sok feltételezésre épül? Esetleg a koncepció már szilárd, de hiányoznak a részletek?
A vállalatok a koncepcióalkotás során részben meglévő ügyfélkutatásokra, elemzésekre, részben hipotézisekre építenek. A kockázatos hipotézisek validálásával – akár több iteráción keresztül – megszilárdítható a koncepció és növelhető a bevezetés sikerességének valószínűsége. A fejlesztés során a megfelelő pontokon bevont ügyfélvisszajelzések segítségével pedig olyan optimális úton haladhat, amelynek végén az üzleti céloknak leginkább megfelelő és a felhasználói számára legjobb élményt nyújtó szolgáltatás születik.
bővebben- Ügyfelei, fogyasztói bevonásával segítünk ötleteket adni és kidolgozni a koncepció részleteit.
- Koncepciótesztjeink segítségével fogyasztói visszajelzések alapján segítünk kiértékelni ötleteit, vagy kiválasztani a célcsoportja számára legvonzóbb koncepciót.
- Csomagolástesztünkkel kiválaszthatja a céljainak leginkább megfelelő csomagolást.
- Termék vaktesztjeink segítségével segítünk kiválasztani a fogyasztói számára legvonzóbb terméket.
- Ártesztjeink, valamint árérzékenység vizsgálatunk (PSM) segítségével meghatározhatja jövőbeni termékének vagy szolgáltatásának árát.