Új piacra szeretne belépni, vagy meglévő piaci részesedését szeretné növelni? Bővítené termék vagy szolgáltatás portfólióját? Szeretné tudni, melyik fogyasztói szegmenst érdemes megcéloznia?
Piacra lépés előtt fontos megismerni a piaci szereplőket, a fogyasztók viselkedését, attitűdjét, ezáltal kijelölhetjük azt a területet, ahol tervezett termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal versenyezni kívánunk. Megoldásunk segítségével választ kaphat arra, hogy kinek, hol és hogyan érdemes termékét vagy szolgáltatását kínálnia.
bővebben- Meglévő saját kutatásaink, ill. publikusan elérhető információk alapján alapozó elemzést készítünk.
- Használat és attitűd (U&A) kutatásunkkal segítünk megérteni és nyomon követni a piaci szereplők teljesítményét és a fogyasztók viselkedését, motivációit.
- Beazonosítjuk az egymástól viselkedésükben, attitűdjükben eltérő piaci szegmenseket és kijelöljük lehetséges célcsoportját.
- Feltárjuk az egyes szegmensek termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos igényeit, valamint márka- és médiahasználati szokásait.
- Feltárjuk a piaci réseket a fogyasztói igények és a piaci szereplők teljesítményének elemzésével.
- Tudásbázist adunk át a piacról, hogy döntéseit valós tényekre alapozva hozhassa meg.